Yes ! Habes Final Exam !

Assalamualaikum ~! ^_^

Syukur, Alhamdulillah, akhirnya 5 minggu aku tamat kan short shem sem.
Pukul 9 pagi tadi, aku akhiri short shem sem aku dengan menjawab kertas Tech Math 2 untuk Final Exam.
Hahaha.. Semalam dah lah aku tidor pukul 1.30, lepas tu aku bangun awal pagi pukul 4.15 untuk study..
Ya Allah, punya lah takut tak dapat jawab masa dalam dewan nanti.. 
Lepas subuh, aku ingat nak sambung tido sekejap..
Tapi tak boleh, aku rasa cuak sangat... (Padan muke ko yana, study last minutes lagi ! Rasakan ! haha !)
Aku terus kan study sampai pukul 7.30, lepas 7.30 aku berhenti study..
Time tu, dalam hati, aku pasrah jer.. Berserah pada Allah swt.. Aku dah berusaha.. Dah buat sehabis baik..
Tapi, Alhamdulillah lah aku dapat jawab sikit-sikit walaupun ada yang aku dah lupa step utk kira..
Lepas keluar dewan, kawan-kawan aku semuanya kata susah, sedangkan, carry mark diorang semua boleh dikatakan paling tinggi berbanding carry mark aku.. Haiya.. Accaner ?
Mungkin aku rasa aku dapat jawab, tapi belum tentu jawapan aku tu betul... dengggg!! 
Tapi aku betul-betul rasa lege.. sekurang kurangnya, dah lepas satu beban.. 


Time nak balik pulak aku dah mule rasa nk pitam..
Dah lah melalui jalan yang jem.. Kalau tak jem bukan KL lah kan? haha.. (Sape soh dok KL, gatai sangat !)
Sampai je kat rumah, kepala aku rasa sakit gileerr ~!
Lepas aku makan, aku terus 'pengsan'.. Sampaikan akak rumah aku kejut kan aku pun aku tak sedar..
Dia kata aku dalam keadaan mamai.. haha.. (Kesian budak tu, merajuk dibuatnyer.. )
Agaknye, sebab aku dok memerah otak 
(iye lah tu, perah otak la sangat, bukan ke ko tiru orang sebelah ? ), 
lepas tu, tak cukup tidor pulak tu.. Itulah aku rasa kepala aku sakit sangat agak nye..

So, kalau tak nak sakit kepala lepas exam macam aku ni ha..
Korunk kene study awal-awal, genap pukul 10.30 malam tido..
Bagi otak berehat pulak.. Sebab otak perlukan rehat yang banyak supaya dia dapat oksigen..
Bila otak dapat oksigen, pemikiran akan menjadi lebih cerdas...
Bile otak cerdah, sel-sel otak akan berfungsi.. 
(Dah macam iklan susu Anmum Essential pulak.. Perasan comel la tue ~! >.< )

Dengar lah nasihat Doktor yang tak bertauliah lagi kurang siuman ni.. 
(Ahaks ! ko memang tak siuman sejak lahir ! Tak yah orang ingat kan ko dah sedar ! Wakaka..)
Occey ~! 
^_^

No comments :