Tahun 2012 Dan Birthday Aku Yang Ke-20

Assalamulaikum ~! ^_^

Hye semua.. 
Tahniah ! Kepada anda semua kerana berjaya masuk ke Tahun 2012. haha.. 
2011, banyak suka dan duka yang terpaksa aku harungi ~! 
Aku harapkan 2012 ni bawak banyak perubahan dalam hidup aku.. 
Umur aku pun dah bertambah.. Sekarang aku bukan lagi belasan tahun..
Umur aku sekarang dah 20 tahun ~!
Puluhan tahun occey ~! huhu..
Tapi masih banyak yang aku kene belajar..
Aku perlu jadikan peristiwa hitam tahun 2011 sebagai pengajaran untuk aku..
Aku kene lebih berhati-hati, berfikiran dengan lebih matang.. 
(tak bermakna aku tak boleh manje-manje atau kebudak-budakkan.. ngeee~)
Azam ? Occey ~! Jangan tanya aku pasal azam ~! 


Umur 20 ? Uwaaaaa~! Kenapa aku mesti dah 20 tahun !
Macam tak pecaya.. Rasa macam baru je semalam masuk tadika...
Abah aku hanta sampai kat pintu tadika.. 
Uhuk ~! da ta muleyh nak childish agi dah ~!! Da tak muleh nak nyomey nyomey lagi ~!
Cedeh ~! 


By the way, ramai sangat yang wish birthday kat aku tadi..
Terima kasih sangat-sangat ~! Terharu lah ~! haha...
Occey ~! 
^_^

3 comments :

Rinna said...

Masa berjalan dengan begitu pantas kan.. so happy belated besday yer.. Yana.. :)

Botak said...

rasanya macam dah terlambat nak wish., takpe nak wish jugak., selamat hari tua., hahaha.. :))

Botak said...

happy bornday., rasanya cam lambat je nak cakap camni., hahahaha.,

btw., 20 tu still muda lagi., karang bila masuk 25 tak pun 30 ke., lagi lah rasa tua., hahahaha...