Akhirnya ! Aku Nekad !


Alhamdulillah.. 
Akhirnye! Aku berjaya buang semua gambar-gambar aku yang tak bertudung di Facebook, Yahoo!, dan dalam Blogger ni dengan rela hati.. huhu.. 
Aku masih dalam permulaan untuk berubah.. 
Pedulilah ape yang orang disekeliling aku nak kata.. 
Sikit demi sedikit aku buat perubahan diri.. 
Tapi aku masih sedar yang aku masih mempunyai kekurangan diri.. 
Tambah pulak, sebagai seorang hambaNya, aku sentiasa lalai dan leka.. 
Aku jugak tak terlepas daripada melakukan kesalah.. ^_^


Hahaha.. ayat aku kat atas tu serius sangat jer kan ? 
Occey~! Yang pasti, aku masih otak gile-gile.. 
Jangan la rasa  ganjal janggal dengan aku.. 
Korunk still boleh sembang-sembang dengan aku macam biasa.. hehehe... 

Hidup tak boleh la terlalu serius kan.. 
Skali skala kene jugak jadi sakai! (Aku memang dah sakai + malas mandi)



Hahaha~~!! Weird Face!! yang buat kan mak aku gelak terbahak-bahak  bile tgok gambar ni!
(aku ni bukti aku aku ni masih sakai + sarkastic)



2 comments :

kura said...

hahaha. juling!

*syabas dgn perubahan :)

Liyana Yusof said...

kura:: hahaha... juling nih buat ramai org sedar yang saya nih bukan nyer serius...