Orang Dah Add/Approve, Tak Payah La Sombong

huhuhuhu... marah pulak kan ? Bukan apa, lau ada member-member yang baca blog aku ni ada add Facebook aku, perasan tak semenjak dua menjak ni, aku rajin tegur koraunk kat chat box..
Tak Perasan ek ?? Iye lah, awek tak cun tegor, mana korunk nak perasan kan ?
Cuba kalau awek tu cute macam Nora Danish atau lawa mcm Lisa Surihani tegor korunk, confirm korunk chat 24 jam sampai sanggup tak nak tidor  ? hahaha . .

Bukan ape tu.. Aku mintak maaf la kalau menganggu korunk, aku on9 guna handphone jer... Aku install Facebook Chat Application.. Tapi, dalam application tu tak ada gambar, tak ada status update..
Yang ada hanya Chat semata-mata... So, aku click jer kat mana-mana nama yang aku rasa macam best je untuk aku tegur, n aku say "hye"...

Ada sesetangah tu balas, tapi macam tak ikhlas, n kebanyakkannya tak balas langsung . .
Kenapa ? Apa gunanya Add/Approve kalau orang tegur tak jawab ?
Occey ~! aku faham kalau korunk ada kerja, atau korunk tak perasan aku tegor korunk kat chat..
Iye lah.. banda tu tak disengaja kan.. Lagi pun, banyak lagi benda lain yang lebih penting yang korunk kene buat selain daripada hadap chat box tu kan ?
Sama jugak macam aku, kadang-kadang orang ping aku kat chat, aku tak balas....
Bukan aku sombong, berlagak atau memilih kawan occey~!
Korunk faham-faham la student bakal 4Flat macam aku ni kan..
Memanjang sibuk dengan assignment.. Tapi tak ada la sampai tak tegus langsung..
Sekurangnye, bila aku sedar ada orang ping aku, dan orang yang ping aku tu dah log out..
Aku still balas message chat tu sebab nanti dia akan masuk kat inbox..
Tapi tak de la sampai tak balas langsung kan?
Tapi kalau orang mintak nombor telefon, susah la aku nak kasi ..
Melain kan kalau orang tu nak kasi aku hadiah ke, nak belanja makan ker kan ? . . hahahahahahahaha . . .

" Beb ! Tak payah nak berlagak sangat la... Lu Bajet lu tu hot stuff ker ? Weh ! Kau boleh pegi tempah batu nisan  arr !! ( nk nampak lebih sopan drpd - pegi mampus) " hahaha...

ngeee~! sorry la kalau ada yang terasa, atau bahasa aku yang terlalu kasar....
So, kalau korunk dah sombong sangat, lebih baik jangan Add/Approve sape-sape pun...
Lagi baik korunk tak payah buat account Facebook lah.. haha.. senang cerita kan..
Jadi low profile macam aku... tapi aku kat dalam Facebook, tak sombong, korunk tegur, sure aku balas..
Cuma bila dah face to face tu, aku jadi malu-malu meow~! hihihi.. bukn sombong keyh !! malu ~


Oooopppss~! Sorry guys ~! Gambar ni sopan sangat ~! Ngeee~

2 comments :

Ain Zulaikha said...

hehehe siapayang sombong tu/? geram jgk lah kekadang sebab pernah kena , hehehhe cuba lah tegur dia, insyaAllah mgkin dia balas kot.. myb dia tak perasan kehadiran kita kalau dia approve dah 10kawan hehe..

Liyana Yusof said...

huhuhu.. yup.. slau la tegur budak2 yg ada dlm fb neh.. tp tak semua yg blas trutama yg pompuan.. huhuhu.. sedih kak..