Ehh.. Aku Dah Boleh On9 Laa .. jom kita berGoogle+ !!

Dah berapa kali aku abaikan blog yg aku sayang ni.. Kalau dia hidup, dah lama dia curang. Pegi cari tuan baru.. heheh.. Tak mau lah ~


Aku : Maaf ye sayang ~! I tersengaja abaikan u.. Bukan apa.. I bz dalam mengejar impian I.. Alamaklum la.. Owner Apple si Steve Jobs kan dah RIP. So, mana tau kan I boleh rampas syarikat dia, I nak tuka Apple jadi Durian atau Watermelon.. Erm.. kalau I buat jenama Pulasan ok tak ? 

Blog : huh ! Belah la weh ! Ko nak buat C++ yang simple pimple tu pun terkial-kial, ada hati nak ganti tempat Steve Jobs.. haha... Lebih balik ko balik belaja masak dengan adik aku ! haha ..

Aku : Arghhhh !! Khinzir punya blog !! Ah !! kau memang blog yang durjana !! Akan ku cerai kan engkau talak 3 !! (dalam hati sayang arr)

Ego kan? kan? kan? hahaha.. Ala.. macam Facebook la.. Dah banyak kali aku cakap, Facebook sekarang dah tak best la, Boring la.. tapi tak penah pulak terniat kat hati aku ni nak deleted Facebook aku tu.. hahaha.. Sebab aku sayang orang-orang dalam FB aku tu.. hehehe.. (tak sayang pun kat FB)

Tapi sekarang aku dah buat account Google+ (Google Plus). Hehehe.. Aku tengok macam menarik je.. So, aku pun buat ar.. Tapi still tak ramai kawan.. Aku tau kebanyakkan blogger dah ada Google+ kan ? Sebab kalau nak Login cuma guna email, and pasword yang kita pakai untuk blog jugak.. Hehehe... 
Korunk yang dah ada Google+, meh la add Yana.. Ngeee~!



Add Yana and masukkan Yana dalam friend circle korunk ek ! ^_^
Yang pasti, korunk jangan sombong..
Occey ~! ^_^


No comments :