Bila Start Kelas, Blog Pun Berhabuk !

Haaaaaaccccoooooommm ~! srooottt~! sroootttt~!
Bersin aku dibuat nyer... dah berabad aku tak hupdate blog... Berhabuk sudah ~
( Tipu la kamOo ni yana.. Mana ada blog ni berhabuk ~)
eee.... imaginasi aku je lah ~!

Dah seminggu aku masuk balajar kat UniKL neh...
Mana lah aku sempat nak update blog... Dengan kepadatan jadual...
Dengan tak ada laptop... Nak update blog pun tunggu time lab jer...
Kesian kan ? kan ? kan ? 
( sikit pun tak kesian kat kau ~! bweeeekkk~! )
Dengki je ... 


Sekarang pun dah masuk bualan puasa ( bulan je puasa, orang ramai yang tak puasa.. )
Hahaha... tu orang lain, tapi aku puasa occey ~!
So, Sebut bulan Ramadhan.. nah ~! tak faham Ramadhan tu ape ? 
Meh aku hentak kepala dia ~!

Sempena Bulan Ramadhan ni, aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam..

Sama-sama kita kawal perasaan, kawal emosi, kawal nafsu, dan kawal segala-galanya,
supaya tak lah terbatal puasa tu... 
Kalau tak... sia-sia je seharian berlapar...
Tambah-tambahlah pahala banyak-banyak di bulan Ramadhan ni ...

Occey ~!
^_^





2 comments :

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat berpuasa..=]

Liyana Yusof said...

cik:: terima kasih selamat berpuasa jugak