Baju Tema Blog Aku..

Hello semua.. Sorry !! Sebab lama tak update blog... sebab tak ada idea..

Samalah macam Kura Kura Sengal.. 
Selagi idea tak muncul, selagi itu lah tak update blog..
Sudahnye.. berkepok kulat kat blog neh.. hahaha...


Back to topic...
Aku ada beli satu baju neh... tak der la lawa mana pun baju tuh... kaler pun terang sangat...
Berpinau mata kalau tengok baju aku neh.. sebab warna dia kuning terang sangat...
Aku beli baju neh sebab dia tuleh MUSIC IS MY LIFE.. 
Gambar katun Hello Kitty lak tuh..
hahaha... 



Baru-baru neh, masa dari KL nak balik Kedah, aku pakai baju neh...
Kebetulan sehari sebelum aku balik tuh, kejadian Perhimpuanan Bersih 2.0 yg pakat pkai baju kuning tuh..
Tiap kali kat R&R nak berhenti solat, orang tengok aku lain macam...
Hahaha... kat baju aku tu ada tulis BERSIH tau logo BERSIH ker ??

Apa-apa pun aku dah jumpa baju bertema Blog aku...
Yang bukan aku buat sendiri.. Korunk ader ??
hehehe... jangan jeles 
Occey !
^_^

No comments :