Yeay !! Akhirnye genap 100 Follower ( Aku Gedik !)

Hoiyeah ~! Finally ! I got 100 follower !!
(Chait ~! setakat 100 orang kau nak kecoh-kecoh. Belum lagi 100k follower !)
lalala~ janji ada jugak orang nak follow.. hehe...
Makacih ye kat semua sebab follow blog busuk ni !
(sedar pun.. blog kau busuk sebijik macam engkau.. tak suka mandi pagi)
Ooopss! hehe.. kantoi sudah.. 




Occey ! Bersempena dengan kejayaan ku tu..
aku nak kasi Award kat follower aku yang keseratus ni... 
Bukan WOWWW Award ye.
Hadiah nyer... berupa sebuah kereta Proton Persona ( gambar je lah... hihihi... )


haha... Maaf tak mampu ler saya nak kasi hadiah mahal-mahal... 
Saya sendiri pun tak berkereta.. kikiki..


Aku nak buat preview blog dia jer lah.. Itu je yang mampu.. ^_^
http://mrsamirul.blogspot.com/


Yeah! nama blog dia Yerdeh ! Jiwang... hehe..
Nama owner blog nih Kak Amni. Dia tak single sebab dia dah double...
Tunang orang daa.. Tak boleh ngorat-ngorat lagi.. 
Special nye, Tunang dia #retis. Sapo pulak?
Korang tengok tak Akademi Fantasia 9? Alah.. yang Hazama juara nye tuh...
Ehh Ehh.. bukan Hazama tunang dia lah... 
Tunang dia Amir.. ( Tak ada kena mengena dengan Amir Raja Lawak.. haha )
Totally blog dia penuh dengan cinta-cinta dia dengan En. Tunang nye, Amir AF9.
Korunk yang kenal aku mesti pelik kan? Sejak bila aku layan jejiwang neh?
hehe.. bukan lah tak layan langsung.. Tapi jiwang kak Amni ni lain macam..
Bukan lah jiwang 
" I sayang u ketat-ketat seketat skinny jeans I
atau 

" I laph u , u lap tingkap rumah I yang berhabuk ".. 
n bla.. bla.. yang agak annoying..


Itu bukan jiwang.. tu gediks tahap maksimum nama nya...
Setiap entry dia aku baca.. 
( Tipu.. bukan setiap entry dia.. tapi sejak kau ada blog je kau baca entry dia.)
haiya.. sama lah kan? hehe... Aku selalu stalker blog dia.. ( Lagi sekali kantoi !)

Untuk pengetahuan korunk jugak.. En. Tunang Kak Amni ni pun ada blog jugak...
http://amirjahari.blogspot.com/



hehehe.. Kereta Pesona tu share la dengan Amir ye Kak Amni..
Korunk jangan jeles lak aku buat preview untuk Kak Amni ngan Amir..
Kalau korunk nak jugak, kene jadi Follower aku yang ke 200 pulak.. haha...
Apa pun.. Thanks a lot n muahx muahx muahx kat follower Liyana (busuk)..
Occey ~! 
^_^








6 comments :

Amni said...

oh hahaha... thanks dear..=) tak sangka plak follow blog dapat kereta tu eh..=P dan tak sangka jugak sebenarnya kamu ada dalam friendlist akak.. hiks...

thanks again dear..=)

Liyana Yusof said...

kak Amni:: heheh... ur welcome..
haha.. sajer jek tuh.. :P
haha.. dah lama la follow akak..
tp, mcm mna akak leyh follow liyana ek? hehe... korek2 rahsia...

ur welcome kak.. ^_^

KecohAbes said...

tahniah..semoga bertambah2 byk lg follower.hehe~!

Liyana Yusof said...

Kecoh habes:: thanx yeah ~!
insyallah akan menjadi blogger yang gemilang.. ye ye ye.. ( ala2.. FadHilah Come To Me (johan) ) haha

Scya Lollita said...

tahniah .
slmt berbelog ^_^

Liyana Yusof said...

Scya Lollita:: thanx ek.. hehehe.. ^_^