Selamat Hari Abah, Ayah, Bapak, Apak, Papa, Daddy, Dad, Papito, Babah, Ayahanda, Walid, Abi .. ..

Nah ! banyak kan pangilan untuk ayah kita...
Sama jugak macam emak kan?
Occey ! 

Liyana nak ucapkan Selamat Hari Abah !
untuk Abah Liyana, Yusof Mohd Yatim (My Hero).
 Jugak untuk semua lelaki-lelaki yang dah ada anak.. hahaha....
(over lah ! cakap je la untuk semua yg bergelar ayah.)
haha.. tak boleh.. 
Nanti yang anak nye pangil papa, daddy, babah n sebagainye terasa macam wish tu tak sampai pulak kan? 
Nah... sekarang umum aku punye wish...


Ni Abah Liyana. Cute kan? hehe...

Untuk Abah ku, Yusof Mohd Yatim
" Terima kasih sebab sama-sama dengan emak membesarkan anak abah yang degil ni.. hihi..
Maafkan anak abah ni sebab banyak melukakan perasaan abah..
Tapi abah tetap terima anak abah ni dengan seaadanya.."

" Abah ! Adik sayang abah sangat-sangat ! "
Uhuk ~ Uhuk ~ ( sedih !)

" Abah shaye adalah abah yang terbaek didunia !! "

Bawah ni lagu untuk abah aku. 
Abah aku suka sangat lagu ni. 
Sebab dia suka tengok Hafiz muka macam Herman Tino.
hahaha....

Awan Nano
Hafiz AF7 (Herman Tino Junior)


Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan awan
Pabila terik panas

Segera hadirnya memayungi diri
                   
Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan

Aku lah awan itu yang kau mahu


Begitulah awan nano setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi dan bibirmu
Begitulah awan nano sering  tak terduga hadir

Dan tak akan tercapai jejarimu


Kasihnya kasih tiada banding
Setia tiada tara bagaimanapun jua
Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu.. uwooo..oo

Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Berikan belas sedari dulu

Sehingga tak mungkin terlupa


Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Akulah awan itu yang kau rindu
Sehingga kau katakan

Akulah awanmu yang sedia melindungi dirimu
Tika panas mencuba menggores pipi dan bibirmu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu
Akulah awanmu yang sering kau rindu

Kasihku kasih tiada banding
Setia tiada tara bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walau pun tak akan tercapai jejarimu.. uwooo..oo

Begitulah awan nano setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi dan bibirmu
Begitulah awan nano sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihku kasih tiada banding
Setia tiada tara bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walau pun tak akan tercapai jejarimu.. uwooo..oo

" Hargai ibu ayah sementara mereka masih ada "

* Al-Fatihah kepada Allahyarham Pak Uda Zami Ismail. 
   Semoga ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

4 comments :

ABU said...

slmt hari bapa..:)

Liyana Yusof said...

Abu:: selamat hari bapak, abu ~!
(bila la agak nye abu ni nak jd bapak ye?) kikikikiki... <== gelak nakal

Benrauf said...

Selamat hari bapa.

Liyana Yusof said...

benrauf :: selamat hari bapa jugak untuk awk.. ~! ^_^