Header aku, gamba aku la, tak kan gamba Tok Ti

Dua hari aku tak update entry..
Dua hari lepas aku tak on9.. Sebab nak rehat kan PC aku ni sehari...
Semalam pulak akau tak sempat nak update entry sebab aku bertungkus lumus buat header.


Tadaaaaaa! hahaha... cun tak header aku... 
(bweeeeeekkk ! muntah hijau aku tengok header kau ! tak cantik ! mata buruk !)
occey ! Tak Cantik.. :(


Bukan senang aku nak buat header ni... Bukan macam orang lain buat... 
Orang lain buat header guna photoshop..
Aku buat header guna picnik jer weh ! 
Nak cut sekeliling gambar aku tuh guna online photo edit (ape tah nama dia aku lupa)




Aku tak tidor seharian mengebek benda alah tu...
(eleh ! baru buat sikit dah mengeluh.. belum agi kau buat yang rumit-rumit tu)
Janji aku berusaha nak mencantikan blog aku... Supaya menarik..
Baru la orang nak bertandang ke blog aku untuk baca kan? 
( tak nak pun baca blog kau ! tak best !)
occey kan !
^_^





P/S:: esok tak dapat nak ber bloging lagi sebab aku balik kampung. 
sedara aku sakit.. hadaii ....

6 comments :

ainol akasyah said...

wow gune picnic pun berhasil jugak kan dear

JOM BACA DRAMA NORA ELENA VERSI NOVEL..RUGI KALAU TERLEPAS BACA

Cik Amy said...

nice :)

kura said...

wah. bertungkus lumus buat header sampai pakai online tools tu. cantik! *usaha tangga kecantikkan. Heheh

Liyana Yusof said...

ainol :: tuh la.. huhuhu... sbb pkai pc rumah jer ni... ayah tak kasi install program bnyak2. so guna online editor jer.. ^_^

cik amy:: thank you ! ^_^

kura:: hahaha... terima kasih ! akn diusahakan lagi ! ^_^

EYFAalias said...

HAHA. Okay lah tu. Ada juga usahanya. Memula memang lah nampak tak cantik sikit. tapi lama2 mesti pro punya. eyfa pn xpandai buat header. HAHA. Sama lah kita! :p

Liyana Yusof said...

eyfa:: hehe.. thanx ... haah.. kne usaha jugak ^_^