Boleh Blah Kalau Tak Nak Baca Blog Aku !

hahahaha.... Tajuk entry macam ajak bergaduh je kan? tak de lah....
Saja ja buat entry ni untuk orang yang tak puas hati.
Tak kisah lah kalau nak kritik, atau nak bagi apa-apa comment pasal blog aku..
No hal lah.. aku boleh terima je, sebab aku pun baru lagi nak berjinak-jinak dengan dunia blogger ni..

Tapi yang menyedihkan aku bila ada suara-suara cengkerik yang cuma berani waktu malam je..
(ceeeewahhh ! berperumpamaan bebagai.. macam karam singh walia dah)
Iyelah ! betol la perumpamaan aku tu... dia berani nak kutuk blog aku dalam facebook, n dalam comment..
Meh face to face dengan aku ! kita fight sape hebat !
(sure aku kalah braii ! hahaha... ) ehh ehh.. bukan ajak gaduh la...
Apakata, kalau kau ajar aku cara-cara nak jadi blogger yang betul..
Macam Abang Ben AshaariCik LyssaKak MTT, Kak Ain Zulaikha n yang lain-lain
Yang banyak bagi support, tunjuk ajar, n kritikan membina kat blogger-blogger baru macam aku ni...

Aku tak kisah pun kau nak kutuk blog aku,
Tapi agak-agak lah bahasa yang diguna kan tu..
Aku tak nak print screen je kata-kata kau tu, sebab ia akan mengaibkan diri kau sendiri..
Iya ! aku sedar aku tak setanding engkau dengan bilangan follower kau lebih 500,
(nasib baik kau tak guna Cik Anon )
Bukan aku heran pun orang nak baca blog aku atau pun tak.. tak follow blog aku pun aku tak kisah..
(tapi aku suka follow blog orang.. hehehe...)
Yang aku kisah bila kau maki hamun tak tentu pasal dengan guna kata-kata kesat kat blog aku...
Setahu aku, aku tak ada pulak maki mana-mana blog...
hurmm....

tak ada kaitan dengan abg tiri aku ni.. hahaha... 

Derrr ! lu ingat wa heran ke dengan lu?
Wa tak heran lu ayahanda ka, abang long ka, yang wa heran lu kacau kawasan wa !
(makaih ! kang tak pasal-pasal aku kene saman dengan dak-dak 3 line..) hahaha...

Occey ! bagi kat sape-sape yang tak puas hati dengan blog liyana...
Drop your comment ! don't be silent reader only...
( wehh ! sejak bila blog kau dibenarkan skipping speaking?)
Liyana akan cuba sedaya upaya untuk ubah sikit-sikit, dengan apa yang tak betul kat dalam ni..
Supaya korunk baca dengan senang hati...
Maaf kat semua kalau-kalau liyana ada terkasar bahasa...
(Raya lambat lagi...) *nak mintak maaf tak payah tunggu hari raya, bila-bila pun boleh mintak maaf*

Yang baik tu datangnya dari Allah s.w.t..
Yang buruk itu datang dari diri saya sendiri...
occey !
^_^

9 comments :

Hadi said...

sabar k.. :)jom komen entri terbaru saya.. Who wants to be a millionaire edisi blogger. http://www.kembarahadi.com/2011/06/tak-tahu-yang-mana-satu.html

Amirul Faiz said...

hmmmm...2 la org kite..xpe..pd sape2 yg kutuk2 2..kte amik..sbg tguran membina k..wat xtau je pon ok gak

kura said...

Alalala baiiii. blog lu dah perfect baii. betul wa ckp ni. -kampung gangster. Hahah

blog anda dah ok lah. cuma tinggal meninggikan bilangan foloower je. sama mcm sayaaa.. heheh

Liyana Yusof said...

hadi:: hehehe.. thanx hadi...
amirul faiz:: iye lah.. tak kisah asal kan teruran dy tu dgn cara yg betul.. ni tak.. dengan tak bg salam nye, tetiba nk maki hamun...huhuhu...

kura:: hahaha... thanx keyh.. alah, tak ramai followers pun x kesah...

^_^

Botak said...

nak kutuk apa pon tak tahu sbnr nya., hahaha..

alden said...

huhuhuhu......hebat blog ni....selalu la update ye....

kura said...

tp klu xramai follower tak best. xda komen. xda kutukan membinaa. Ahah!

Liyana Yusof said...

botak:: erk... ehh ehh.. jagan lah kutuk... uhuk2...
kritik n nasihat je dibenarkan... kutuk2, sy sendiri je boleh kutuk.. hahaha ....

alden:: thanx alden ! ^_^ blog sy tak de lah hebat pun.. biasa je... tujuan blog ni pun untuk kongsi pndapat, n pandangan... atau mungkin luahan perasaan sy kot.. hahaha.. ^_^

kura:: hahaha... tak kisah lah... asalkan boleh sama2 tuka pndangan kt blog sy nih..

occey !
^_^

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik