Awat Hang Lain Sangat?

Lain ke aku? hahaha... Aku tetap aku yang dulu... ( ceeeewahhh ~! )
Mana ada aku lain, aku macam dulu jugak... chubby.. hahahaha ^_^
Tak ada ape-ape yang berbeza kat aku... 
( Tipu ar engkau ! badan kau berbeza.. dulu kecik je.. sekarang dah besor godang !)
hahah... ye lah.. ye lah... aku ngaku ada perubahan sikit... 
Tapi tak der la sampai tahap terlampau...
Tapi yang menghairan kan aku boleh dikatakan semua orang tak cam sape aku..

'yus, lain nya hang.. nampak kuruih, apa rahsia hang yus?'


ggggrrrrrr... !!! Penipuan gambar... Tu lah rahsia aku. hahaha...
Aku nampak kecik sebab baju yang berwarna gelap n position gambar yang diambil untuk menampakkan bentuk muka n badan supaya nampak lebih kecik...
Bukan nye aku betul-betul kurus.. hahaha... (eleh ! bukan ke berat badan kau memang turun?)
hahaha... mmg la berat aku turun, may be sebab terlalu penat. 
Tapi saiz aku belum berkurang !


Kes ni berlaku masa aku jumpa kawan-kawan aku masa sekolah rendah kat facebook...
Aku di invite dalam group sk khir johari... hahaha... 
Aku betol-betol rindu zaman sekolah rendah dulu-dulu...
Ni lah gambar aku masa sekolah rendah dulu... 
Masa ni darjah 3



ggggrrrrr... haaa... jangan tengok gamba ni lama-lama...
Malu sangat lah.. masa ni senyenyeh sangat..
Almaklumlah... belum matang lagi kan? 
Yang dalam bulatan merah tu lah aku.. hahahaha... 
(dari kecik sampai besar tak reti pakai tudung elok-elok)

haha.... janji aku tetap kau...
Tak pe lah... dah jumpa kat facebook kan?
Still boleh contact dan akan sentiasa sesentuh-sentuh...
Occey !
^_^






No comments :