Aku Tak Minat Lagu Korea. Tapi aku Suka Korean Style !

Ramai member-member aku tanya aku, sama ada minat lagu Korea atau tak. 
Maaf lah ye ! 
Saya cuma minat tengok muka kacak abang-abang Korea n kechomelan akak-akak Korea je.
Aku tak minat lagu Korea sebab aku tak faham ape bende pun yang dia nyanyi...
Tapi aku minat sangat gaya diorang, dance diorang, dress up diorang, n kerancakkan lagu diorang...
Tambah pulak kalau laki, muka diorang encem-encem, n cute..
Yang perempuan pulak muka lawa-lawa, chomel-chomel.. 
hehehe... suka sangat tengok.. (eleh! bajet ko comel macam diorang jugak la?)
(oh ! patutlah lau tengok citer korea, ko nak tengok yang hero ngan heroin yang comel, encem n lawa jer..)
heypp! syyuuuu~ jangan bongkar rahsia...
hahaha.... aku memilih sikit kalau nak tengok citer Korea ni...
Kalau hero dia tua, tak encem, atau heroin dia tak lawa, aku tak akan tengok citer tu...
Macam tu jugak kalau citer Jepun..
Tak ada feel.. haha...


Lagi satu, aku agak malu jugak la dengan member-member sealiran aku...
Aku kurang tau sangat nama-nama kumpulan Korea yang ada..
Yang aku tau, Super Junior, B2ST, 2PM, n Wonder Girl..
hahaha... Yang menghairankan aku.. bayangkan punyer lah ramai ahli kumpulan Super Junior tu..
Member aku boleh ingat sorang demi sorang nama ahli kumpulan dia.. hahaha... 
Dasat betol !!




Kacak n cute kan mereka neh ~
Nak cute jugak !
(bweeekkk ! gemok tak cute !)
haha... Occey !
^_^





4 comments :

pykaa said...

eh same lah kite..minat sgt dress deme..chantek cgt,

Liyana Yusof said...

pykaa:: style diorang smart kan? hehehe.. ^_^

kura said...

sy minat wondergil je. tu pun kawan2 yg suruh sy minat. klu tak usah harap. *alasan. haha

Liyana Yusof said...

kura:: ada pulak minat boleh di suruh2 eh?? hahahaha....