Wah ! Ada Nuffnang Advertise lah di blog saya !

wEeEeEeEee~~ nampak macam blogger profesional jer aku kan?
Siap ada Nuffnang Advertiser lagi kan?
Walhal followers aku cuma lima orang... hahaha...
Bukan aper... kan niat aku nak jadi blogger yang berjaya...
Aku tinjau disetiap blogger-blogger yang berjaya, diorang semua ada iklan Nuffnang.
Dulu aku tak faham dan rasa iklan-iklan ni macam menyemak je.
Aku pun cuba la. Sekarang baru aku faham.
Bila kita siarkan iklan-iklan dari Nuffnang ni, diorang akan promo blog kita pulak..
Disampaing itu jugak (perkataan yang selalu aku guna dalam karangan bahasa melayu), kita boleh menjana Pendapatan daripada nuffnang nih.. (ayat skema lagi). betul ker? boleh kayo ke?
Betul atau tak itu tak pasti, yang pasti diorang promo blog yang mempromokan iklan diorang..
"ohhh! bergituh !" hahaha...




So, sekarang ni kalau korunk rimas dengan advertise yang ada kat kanan, and atas blog aku tu...
Jangan lah marah aku pulak... aku cuma nak jadi blogger yg berjaya jer...
(boleh ker berjaya? entry blog ko bukan best pun. bweeekk ~! )

Hey ! belum cuba, belum tau...
Biar blog aku tak jiwang pun, nnt lagi orang muak baca blog jiwang aku..
(tak der makna nak jiwang pak we pun tarak!)

ehh ehh lari tajuk ~! sorry...
tunggu entry seterusnya occey !
^_^

No comments :