Semalam Birthday Emak

Haiya... lambat aku create enty baru untuk birthday mak...
Bukan aper, semalam aku dengan ayah aku tengah sebok...
Yang menyedihkan, walaupun semalam birth mak aku...
Tapi mak aku sakit... erm, nk wat mcm mner la kan...
Kne la mak aku berehat jek.. celebrate kecik-kecik jer..
Lagi pun kakak-kakak aku tak balik...
Kami bertiga (Abah, Mak n Aku) jer yang celebrate...
Kesian mak.. demam teruk sangat sampai tak larat nak bangun...
Start dari Isnin sampai hari ni, dia masih tak sihat...
Tapi hari ni tengok dia tak lah seteruk semalam... ok sikit la....


Doa buat emak:

Ya Allah
Ya tuhan ku yang Maha Berkuasa, Maha Pengasih, Maha Penyayang...
Kau sembuhkan lah ibunda ku dari sebarang penyakit...
Kau panjang kan lah umur ibunda dan ayahanda ku..
Kau berikan lah meraka kebahagiaan di dunia dan di akhirat...
Kau Lindungilah mereka dari iblis dan syaitan...
Kau murah kan lah rezeki mereka...
Amin ya Rabbal alamin....

No comments :