Mentor 5 :: Salma, Erra Fazira Juara !

Ngehhh ~ sebenarnya aku tak ikut sangat perkembangan Mentor ni..
Bukan mentor je, mana-mana programm realiti tv aku tak berapa nak layan sangat sejak masuk belaja ni.
Tapi bila tang akhir-akhir tu aku tengok jer lah...
Hahaha... sat gi dak la orang dok kunun (konon).. 

Aku tengok kat facebook, ramai mmber-member aku dok gila-gila kat Salma tu .. 
(Salmah mak aku? bukan bukan.. ) Besh ker dia nyanyi?
Tapi bila aku tengok akhir..
Naaaa ! mmg powerfull lah... cantik pun cantik gak...
Suara dia memang power... besh gak ar...
Tahniah kat Erra Fazira, dan anak didik dia Salma sebab jadi juara !!




Yang lain pun tak kurang gak hebat depa...
Iqa ngan Shiha best jugak...
Tapi nak buat macam mana, rezeki kat Salma...
Iqa tu tak payah risau la sebab mentor dia composer... 
Mesti Edry buat lagu untuk dia punyer...

Tengok orang menyanyi, tetiba timbul pulak rasa teringin nak jadi macam diorang..
(eleh ! suara macam ayam tersedak cacing, ada hati nak nyanyi konon... layak ker nak jadi retis?)
Hey ! lom cuba belom tau !!
Mana tau aku jadik Juara? kih kih kih...


Hey ! stop dreaming !
InsyaAllah lau rezeki aku menyanyi.. tak salah kan? tak mensia-siakan bakat yang Allah kurnia kan..
Occey ! nanti aku g odisen.. ( jangan berangan nak masuk AF, dah xder AF dah lepas ni )
Hehe.. xper... doakan aku success.. weeeeee ~ 
^_^




*serius ker kenyataan aku ni?* ^_^




2 comments :

[sutera kasih] said...

masa konsert mentor semalam, timeline kt twitter jam gilerrr smua tweet pasal mentor hehe

Chenta Liyana said...

hahaha.. tuh la pasal... sume penuh pasal mentor...