I'm a blogger walking

Hahaha.. Sejak akhir-akhir ni, aku makin rajin nak update blog.
Almaklum lah, 2 bulan cuti semester kan...
Tak kan nak makan tido, makan tido jer... Bulat lah aku jadi nyer...
Teringin jugak aku nak jadi blogger yang berjaya..
Tapi aku nih spesisi katak bawah tempurung..
Mana lah tau hal perkembangan dunia luar...
Yang aku tau berFacebook jer..
Tapi tak pe. Aku akan berusaha untuk mengembangkan bidang penulisan blog aku neh...
Hahahahaha.. Untuk berjaya aku kene tengok hasil blog orang lain jugak..
Bukan aku nak tiru yer !
I'm not a copycat occey! 
Cuma nak belaja ape isi untuk blog diorang, aper yang best dalam blog diorang sampai success sangat..
Hahaha.. jadi, aku follow blogger-blogger hebat...
Aku suka baca blog yang ada kisah hidup diorang..
Atau pun blog-blog yang banyak bagi nasihat...
Kadang-kadang aku tengok blog diorang simple jer, tapi isi dia best dan padat.

Untuk blogger-bloger terhebat ! "Sila beri tunjuk ajar! "
^_^

Jadi aku cuba lah untuk lakukan yang terbaik....
Yeah ~! semoga berjaya Cik Yusma Liyana 

No comments :