Hitam Matelik glemer lah kau!

Baca tajuk entri aku korunk mesti tak tau sape yang aku maksud kan..
Cuma orang-orang yang rapat dengan aku n kenal aku jer tau siapa yang aku maksudkan.
Tapi aku tak nak la burukan dia... 
Acctually 'Hitam Matelik' tu di tujukan pada ex aku. 
Tak boleh la bagi tau sape ex aku... (menjaga maruah orang lain itu kan perkara baik)


Sebenarnya geralan 'Hitam Matelik' tu di berikan oleh roomate aku masa sem lepas (sem 2), Fatihah.
Then melekat lah smpai sekarang aku gelarkan dia 'Hitam Matelik'..
Jahat kan aku? hahaha....
Di ikuti pulak kak Ain
Ditambah pulak rasa geram kat girlfie dia yang baru, kitaorang labelkan girlfie dia 'Pagar Roboh'
Sebab girlfie dia sekarang gigi gompang dua batang sebelah depan. 
Kalau dia ambik gambar, dia tak akan senyum nampak gigi.. (wahkakakakakakakakakakakaka...)
Kemudian, kak Annyss pun join bagi gelaran tu kat diorang...


Yang buat kan aku nak tergelak terguling-guling tahap pecah perut..
Mak aku pun sama join sekaki panggil diorang dengan gelaran tuh...
Hebat betul...


Bermulanya perbualan aku dengan mak aku...


Mak:: kamu buat pesbuk baru ker ?


Aku:: haah ! malas lah tgok fesbuk lama tuh.. banyak kenangan kurang indah.. haha..


Mak:: si Hitam Matelik tu ada add kamu ke?


Aku :: buuurrppp!! (tahan gelak, wahkahkahkahkahkahkah !! miahhahahahaha!! ). hehe.. ada mak, tp adik tak approve pun.. jangan risau..


Mak:: bagus lah.. jangan approve !




wahkakakakakakaka ~!!! advance tau mak aku nih... maju dah sekarang... 
Kalau dulu jangan harap la nak mengata orang. 
Mesti dia ckap "tak baik hina orang"
Tapi dalam kes nih, punya menyampah dia dengan mamat tuh.. dia join sekaki...
Thanks to my roomate lah ! memang bernas label yang ko berikan...
Siap boleh buat ayat untuk budak darjah satu.
"Pagar roboh itu berwarna Hitam Matelik"
Miahahahaha.... (sudah-sudah mengata orang.. tak baik... berdosa tau)


Occey ! 
Tak baik mengata orang...
Kita doakan je lah semoga Allah s.w.t memberikan hidayah buat dia...
Semoga dia berubah kearah kebaikan... InsyaAllah~
^_^

Ni Sahabat handai Hitam Matelik la ni.. hahahah



No comments :