Diam Dalam Ketawa

Aku rasa hari ni tak ade apa yang aku lakukan..
Tapi entah kenapa dalam sehari ni, macam-macam perasaan yang aku alami...
Sampai mak aku sendiri heran dengan aku...
"Eh ! si budak Yana ni ! dah tak betul ker? sekejap murung, sekejap tersengeh, sekejap marah-marah tak tentu pasal. ehh ehh ehh.. karang aku bawak budak ni pegi hospital karang.. Entah-entah wayar putus sejak tinggalkan pak we nye."
Haish mak aku nih ! kesitu pulak merepek nye..
Aku dah tak ada perasaan kat mana-mana lelaki dah la.

"Eh, Yana! kamu ni cinta dah beralih arah ke? daripada suka lelaki tiba-tiba suka kat perempuan."
hahahaha... gila ! aku belum ada nafsu kat perempuan la.. 
Ape yang perempuan lain ada, aku pun ada jugak... 
Aku punya gred A plak tuh ! (yang lain semua gred loloi) hahahaha...

Tapi aku sendiri tak faham dengan perasaan aku sendiri..
Betul ker aku ni gila? Kalau aku gila, tak kan aku boleh lagi nak tulis blog ni?
hahahaha... 

Sebenarnyer.. aku ni sememangnyer tak layak untuk menjadi blogger...
sebab aku ketandusan idea.. hahaha... mana tak nyer..
aku duduk terperap 24 jam dalam rumah tak keluar-keluar,
television pun aku tak tengok... mengadap je internet..
hahaha... kata kakak aku
"Orang ajak keluar, ko tak nak.. terperap je. Jadi katak bawah tempurung. Otak tak berkembang"
bagus la tak kembang.. 
lau kembang, nanti otak lemau, tak rangup macam biskut Hap Seng (betul ker aku eja?)..
sebab itu lah aku merepek meraban jer dalam entry blog kali ni.. hahaha... GILA kan? 
my sis, kak Ann pun label kan aku ni 'kecelaruan mental'. hahaha...


Agak nyer, untuk menjadi blogger, mesti bnyak idea n berbakat besar ek? hurm... i'll try...
^_^

No comments :