ROOMATE-ROOMATE KU ??

Huhuhuhu... Sekarang ni dah lengkap dah budak-budak dalam bilik nih...
Aku pun dah tahu siapa lagi dua orang dalam bilik ni..
Rupa-rupanya, dua-duanye budak course aku jugak...
Alia dengan Atirah~! Memang diorang ni rapat..
Mana-mana pegi, bersama...
Tapi semalam aku dapat tau kitaorang punye jadual berbeza...


Hurm... Tapi, tiba-tiba aku rasa janggal pulak dengan diorang berdua...
Entah la kenapa... May be aku tak penah sebilik dengan diorang kot..
dah lama-lama nanti ok la kot..
hurm... Hari ni, hari aku tak productive...
Aku rasa bosan sanggat.. aku rasa letih sanggat...
Aku rasa nak tido je puas...
Kenapa pualk dengan aku ni ye?
Dah buang tabiat ape?


Bukan lah...
Har ni aku rasa nak demam...
Tekak dah mula perit...
nak bercakap pun dah tak larat...
Suara aku dah seksi ni...


Aku harap suara aku ni akan....
BERKEKALAN SEKSI~!
ahaks~~!! >.<
Lau seksi macam ni tapi tak sakit tak per la..
Nih perit sangat...
Aduh..
Mengantuk nye....
Nak tido la...

No comments :