GOODBYE KEDAH ! HELLO KL !! PENAT !!

huhu... Aku sampai KL ni dua hari lepas.
Semalam aku chaked in hostel. 
Mula-mula, aku bayangkan,
kemungkinan aku dapat sebilik dengan freshies... 
Rupa-rupa nye tak.. hahaha... 
Tapi, aku bersyukur sangat sebab dapat sebilik dengan orang yang aku kenal.. Nur Fatihah.. hahaha... Sebelum ni, aku sebilik dengan member dia.. Nurul Syafikah (Nyum). 
Sekarang ni dengan dia pulak.. haha..
Lagi dua orang aku tak tahu la pulak sape.. 
Mintak-mintak la yang lagi dua orang tu boleh sekepala dengan aku n Fatihah.. hehe... kepala gila. 
Lepas chaked in, aku tak gi mana-mana pun.
Kemas-kemas barang dalam loker. 
Tapi loker aku tak berkunci.. macam mana? haiya... 
Lepas tu, pulangnye budak berdua tu memacah kesunyian bilik.. hahaha... 
Nyum menepek kat room kitaorang sebab tak der sape-sape kat bilik dia.. 
Dia pulak dapat sebilik dengan Kak Zi.
Kak Zi pulak kat rumah kakak dia.. 
Jadi, dia pun join la sekaki dengan kitaorang..
Kecian kat budak kecik tu. Kang kene "sorok" pulak...
Kitaorang makan same-same... macam biasa la.. kalau ada Nyum, dengan Teah,
mesti ada Sambal Ikan Bilis Goreng dengan ikan masin.. 
Wah~! rindu zaman makan sume ni masa sebilik dengan Kak Zi dulu.. Punye nak berjimat kan. 
Beli nasi kosong, makan dengan benda-benda alah ni. 
Lepas tu, masing-layan Facebook.. 
Budak kecik sengt tu pulak.. duduk dalam satu bilik pun nak ajak web cam.. hahaha... pening betol... 
Then, tengok citer Ketika Cinta Bertasbih. 
Mula-mula, aku dengan Teah jek yang layan...
Aleh-aleh, budak kecik tu pu join sekaki... haha... 
Sampai lah pukul 4.30 pg. Masing-masing tido lewat sebab layan Filem Indo. haha...

Sampai pagi tadi, aku tersedar dari tido pun sebab abah call.. 
Aku dah janji nak beli barang bilik dengan dia pagi ni.
Tengok-tengok jam.. 
Makaih~! dah pukul 9.15 pagi... masing-masing hanyut tak subuh.. 
Aku bangun je dari tido, terus pegi mandi..
Aku siap-siap, lepas tu mengadap lappy sekejap.. 
Ape lagi, Facebook la.. hehehe... 
Lama jugak tunggu abah aku sampai... hujan pulak, makin lama, makin lebat... 
Tak lama lepas tu.. abah aku sampai dengan Shima... 
Then, terus pegi Carrefour Wangsa Maju.
Beli barang sampai tengah hari...
Punyer banyak jugak la barang aku beli.. 
Lepas tu, pegi hantar barang-barang yang Shima beli kat rumah sewa dia. 
Sebelum hantar barang dia, aku makan kat gerai depan lorong nak masuk ke rumah Shima tu. 
Hantar barang Shima, terus pegi amek mak kat rumah Mak Lang,
 untuk bawak Mak gi ronda-ronda kat Jln. TAR. 
Malam pulak, Aku, Teah dengan Nyum pegi pasar malam... 
Si Nyum ni da kempunan sangat nak makan sate... hahah...
Kecian kat budak kecik ni...
Tapi malang nyew.. sate dah 'bungkus' daa~!
Sebab kitaorang da terlewat...
Kesian Nyum... tido dengan lelehan air liur...

NYUM~! Sedapnye satay ni...

No comments :