WEBCAM DENGAN DAYA ~ !

Dua hari lepas aku YM ngan daya. Hehehe.. 
Aku rindu sangat kat Daya n Nani. 
Walaupun tak dapat jumpa Daya, at least, 
boleh la jugak aku berWebCam dangan dia. 
Tapi dengan Nani ? Tak dapat jumpa sbb dia kat Alor Setar, practicle. 
Tadi ada jugak mintak dengan dia, nak berWebCam, 
tapi, dia cakap broadband dia low. 
Hurm.. frust sangat2.. tapi tak pe lah. 
Aku harap sangat dapat jumpa dia N Daya . 
Dapat la lepak sama2 macam dulu. 
Layan otak gila masing-masing. haha .. 

Tapi, sepanjang aku WebCam dengan Daya, 
aku tengok dia macam tak ok je. 
Aku tanya dia. Dia kata, dia sakit perut. 
Masa tu, dia ada citer pasal couple dia. 
Tak banyak yang dia citer. 
Lagipun, masa tu aku tak fokos sangat dengan cerita dia, 
sebab aku tengah edit MySpace. 
Banyak perubahan kat MySpace, sampai tak reti nak guna. 
Then, tak lama lepas tu, dia ada tulis URL blog dia. 
So, aku pun baca la blog dia. 
Bila aku da baca blog dia, baru lah aku faham perasaan sebenar dia. 
Sedih dan kesian jugak kat dia.. 
Aku harap, dia ok. 



Tengok la ni. Daya print screen msa tengah WebCam kt YM. hahaha..
Sengal betol Mak Cik Daya ni. 
Siap edit lagi tu.
Ade ke patut dia kata aku buat muka sexy ? haha ..
 

2 comments :

Daya Dia said...

malu eh..hehhe

Chenta Liyana said...

awat malu...
adess... xdew mendew la...
ko cute pew...